مقالات

نحوه ساخت میز و صندلی سنگی

رود سنگ اسلب به عرصه صنعت سنگ، نوید بخش این مسئله بود که دیگر برای تولید صفحات سنگی بزرگ که برای برخی از میزها و کارهای خاص مورد نیاز بود مشکلی وجود نخواهد داشت. در کنار این مسئله این ایده نیز به میان آمد که برای میزها تزئینی کوچکتر نیز از سنگ اسلب استفاده شود. سنگ اسلبی که در سایزهای بزرگی در طرح ها و رنگ های مختلف فرآوری می شوند و تمامی سلایق را پوشش می دهند. سنگ اسلب ایرانی یا سنگ اسلب خارجی که هر دو دارای تنوع قابل توجی هستند در دسترس عموم می باشند تا بتوانند زیبایی که مد نظر دارند خلق کنند.

از طرفی حضور سنگ ساختمانی در طراحی های داخلی این مژده را می داد که انرژی و جریان طبیعت در پروژه قابل جریان می باشد و این مسئله ای بسیار مهم است.

اما ساخت میز سنگی که اخیرا بسیار باب شده است شامل موارد متعددی می شود که شما می توانید با توجه به خلاقیت خود به آن جامه عمل بپوشانید.

میز سنگی پایه استیل: پایه فلزی میز سنگی یا همان پایه استیل میز سنگی می تواند شامل طرح های مختلفی باشد که از ساده ترین ها شروع می شود. همچنین می تواند طرح های پیچیده ای برای پروفیل استیل میز انتخاب کنید. در نهایت سنگی که برگزیده اید به صورت کاور میز کار گذاشته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *